Címlap Csapat
Sirius & Slowmo2 - Csapat
Sirius
Hello hello sziasztok Sirius vagyok és azt mondták ide írnom kell egy bemutatkozást, különben nem publikáljuk az oldalt. Így hát íme, ez lennék én dióhéjban: Gergely Viktornak hívnak és 1992-ben láttam meg a napvilágot Budapesten. Azóta a XVII. kerületben élek és bevallom őszintén szeretem ezt a környéket. Slowmo2-vel elsős korunk óta ismerjük egymást azonban harmadik óta elválaszthatatlanok vagyunk. Amibe belekezdek, az előbb vagy utóbb valamilyen formában átragad Slowmo2-re is és vica-versa. Amikor elkezdtem bringázni természetesen addig rágtam a fülét ameddig ő is kipróbálta, utána megépítettük az ő bringáját is. Ez így működött mindig is, miért ne lett volna így a videózással kapcsolatban is?

A Szerb Antal gimnáziumba jártam, azonban sosem kötötte le az energiáimat az iskola. Sosem éreztem, hogy azt csinálhatom amiben jó vagyok és sosem éreztem, hogy hasznos lehetek. Igazából mindig valami mással foglalkoztam inkább mintsem az iskolával magával. Természetesen semmi rosszra nem kell gondolni, jó tanuló voltam, csak nekem ez nem volt elég. Végül is addig sportoltam míg sikerült annyi különböző sérülést összeszedni, hogy inkább a gépes aktivitást válasszam. Természetesen a mozgás azóta is megmaradt mint nagy szerelem, csak sokkal kulturáltabb, finomabb módon. Ma már nem tartom viccesnek aszfalton szaltókat ugrálni holott egy időben sok időmet töltöttem, ilyen és ehhez hasonló elfoglaltságokkal.

Végül is a netes kultúráknál online játékoknál kötöttem ki, hiszen a közösségi elfoglaltság mindig is fontos volt. Nem a partyk. Azok nem. De, hogy a barátaimmal egy jót játsszak? Arra nem lehet nemet mondani. Ez a kultúra magában hordozza a videók nézegetését, a játékok trükkjeinek elsajátítása céljából.

Azt hiszem itt jött a nagy változás az életemben. Elkezdtem videók után kutatni a neten akár minecraft akár starcraft és találtam sok sok igazán jó videóst, azonban nem találkoztam hasonló minőséggel kicsiny hazánkban. Úgy gondoltam, hogy az akkori videós életben lenne esélyem érvényesülni. Miért ne kezdjek bele? Innentől pedig mindenki ismeri a történetet. Mondanom se kell, hogy ez nem segítette elő a tanulmányokra való koncentrálást.

Ettől függetlenül végül kitűnő érettségivel zártam a gimnáziumot, de az egyetemhez már végkép nem volt erőm, így jelenleg épp egy halasztott évemet töltöm. Mintegy hivatásos videósként.

Meglátjuk mi sül majd ki ebből.
Slowmo2
Helló, Dusik Máté vagyok, Budapesten születtem 1992-ben. Életem nagyobb részében a XVII. kerületben laktam, és az ottani Hősök Terei Általános Iskolába jártam, emelt matekos osztályba. Itt ismerkedtem meg már elsőben Siriusszal, és 3. osztályos korunk óta vagyunk barátok, kvázi össze vagyunk nőve. Előszeretettel ránt bele a különféle, néha furábbnál furább dolgokba, lásd: videózás, vagy például a bringázás örökhajtós kerékpárral (fixi). De legalább annyi keresgélés után találtam egy sportot, amit szívesebben űzők, mint bármely másikat, amit eddig kipróbáltam, nincs időponthoz illetve helyhez kötve, ezen kívül a biciklik szerelése magával ragadóan hangulatos délutáni programként funkcionál. Egyikőnk sem volt az a kifejezett bulizós fajta, el voltunk a kis világunkban.

Általános iskola után mind a ketten más-más iskolában tanultunk tovább - én a Trefort Ágoston Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Szakközépiskolába mentem kéttannyelvű osztályban, ahol emelt szinten tanultam az angol nyelvet, majd később a matematikát - de ettől függetlenül mégis találkoztunk rendszeresen, hetente többször is, révén hogy egész közel lakunk egymáshoz. Az érettségi előtti napokon pedig szinte a hét minden napján találkoztunk. No nem tanulás végett, inkább tekertünk egy jót a környékünkön lévő patakpart mentén épült bringaúton. Határozottan jó kikapcsolódás ez, főleg este 10 után, mikor már nincs más ember a bringaúton, akit kerülgetni kellene.

2011. Április 14-én Sirius feltöltötte első videóját a csatornára. Láttam rajta, hogy lelkes a témában, noha nem igazán láttam még át, hogy miért kezd el videókat csinálni a Minecraft világában, azonban az első megtekintők között voltam, én is elkezdtem játszani a játékkal, segítettem neki építeni. Ezek után, az egyik építmény (zombi-biztos ház) elkészülését követően felvetette az ötletet, hogy az egyik szerkezetről készíthetnék egy tutorial videót. Vonakodva, de elfogadtam az ajánlatot. Én nem éreztem kifejezetten sikertörténetnek a dolgot, de végül is elkészült a videó. A továbbiakban is lelkesen mutatta a különféle redstone-os rendszereket, amiken éppen dolgozott, én meg ámultam rajtuk, illetve igyekeztem megérteni a működésüket, valamint ha éppen tudtam és esetleg rászorult (valljuk be, nem volt jellemző), igyekeztem segíteni. Ezek után egyre több videó készítésében vettem részt, illetve megépítettük az első várjátékra az első várat.

Révén hogy szeretek a grafikával foglalkozni, így a Youtube csatornánk dizájnján is elkezdtem dolgozni, illetve később az egyéb grafikai anyagokon. Alapvetően már általános iskolás koromban érdeklődtem a honlapkészítés iránt, valamint voltak próbálkozásaim is (pl a galéria oldalam ITT), ezért kezdtem bele ebbe az oldalba is.

Ötleteink a jövőt illetően vannak, valószínűleg lesznek is. Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai karán vagyok Mérnökinformatikus hallgató, így nem kis vállalkozás, ha azt mondom, igyekszem minél több időt fordítani a csatornára, a tanulás elhanyagolása nélkül. Majd eldől, hogyan alakulnak a dolgok.

Ez határozottan hosszúra sikerült, úgyhogy ez bőven sok is lesz így. :D
Koczka
Adamkó Norbert - menedzser. :)

This website is created by Slowmo2, and is the property of Sirius & Slowmo2. Copyright © 2012-2024 All rights reserved. Contact: sascastweb@citromail.hu